Klantenbeleving

Onderstaand recensies van de klanten betreffende de dienstverlening van de haarwerk(st)ers.

Wat de klanten vinden van onze dienstverlening vinden wij erg belangrijk. De haarwerkspecialisten hebben een open leerhouding en staan open voor verbetering, om deze reden is uw terugkoppeling van groot belang. Helemaal onderaan deze pagina kunt u uw reactie plaatsen.

Naast de mogelijkheid om direct op de website een bericht te posten is er een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Elke klant ontvangt binnen twee tot vier maanden na het afleveren van het haarwerk een klanttevredenheidsonderzoek. Is er een verbeterpunt, neemt de haarwerk(st)er contact op.

Klantrecensies LiVage Haarwerken en pruiken

77 Reacties

  1. Willemien Nielsen

    28 maart 2024 op 19:21

    Lieve Miranda
    Dank je wel dat je mij zo goed hebt bijgestaan met mijn keuze voor een haarwerk.
    Vond vind het nog steeds wat lastig maar de reacties zijn echt heel positief als ze horen dat het een haarwerk is zijn ze verbaasd dat is fijn te horen.
    Zelfs is jullie kapsalon had iemand het niet door.
    Hij zit nu na dat er wat klemmetjes zijn opgezet goed.
    Dank je wel voor het mee denken en aanvoelen hoe ik het graag wil ben uiteindelijk niet de makkelijkste op dat gebied.

  2. Een tijd geleden zocht ik iemand die haarwerken deed. Via via ben ik bij Els terecht gekomen. Zij denkt en kijk heel goed mee. Wat ik bv denk dat het goed is, zegt Els dan: “nee, deze past niet goed, want bij de kruin is het dan opvallend open” wat ik dus van voor niet zie. Els heeft heel veel geduld😄😀. Ik word wel moe van zolang zitten, maar Els niet. Voor haar is het een uitdaging hoe ze mij blij kan maken. Niets is voor haar teveel. Els is zeer kundig en proffesioneel. Ze is echt Top. Ik ben nu voor de 2e keer via Els aan het passen en de service van haar vind ik top.
    Zou zo iemand anders ook aanraden🥳. Dank je Els🫶

  3. Wenda Snippe-Salomons

    2 september 2023 op 08:51

    Beste Trijntje,

    Ik ben ontzettend goed en professioneel geholpen door jou! Hele goede service en erg meedenken! Ik kan iedereen aanraden die een haarstuk overweegt, bij jou een afspraak te maken.

  4. Roos Koelfat

    6 juli 2023 op 18:24

    Beste Els,

    Ik ben erg tevreden met het werk wat je levert. Ik krijg dagelijks complimenten over mijn haarwerk. Ben er super blij mee.
    Heel erg bedankt!

    Groetjes,
    Roos

  5. In 2019-2020 heb ik een langdurig traject voor baarmoederhalskanker ondergaan. Tijdens de halfjaarlijkse controle in november 2022 kwam naar voren dat de kanker bij mij terug was en uitgezaaid.
    Ik word vanaf half januari behandeld met een combinatie van 2 chemo- en immunotherapie. Van de chemo’s zou ik zeker haaruitval krijgen, dus in december al gaan kijken voor een goed adres in haarwerken.
    En dat adres heb ik gevonden; Livage haarwerken bij Lisette van Geffen in Den Bosch. Lisette heeft me helemaal begeleid op een rustige manier. Zoveel vragen had ik en vol geduld heeft ze me uitgelegd hoe Livage werkt.
    Zoveel goede adviezen en meer gekregen, mijn haren afgeknipt toen ik daar aan toe was…. Lisette is een vrouw met passie voor haar werk, top! Ik heb nu een mooi haarwerk MET krullen zoals mijn eigen haren waren. En een paar prachtige bandana’s erbij besteld. Bij vragen kan ik meteen terecht. Zo fijn om dit adres te hebben in deze voor mij roerige tijd.

  6. Een vriendin van mij raadde livage haarwerk aan, maar ik dacht eerst dat ik van internet kon halen wat ik nodig had. Na een paar slechte ervaringen besloot ik Livage te bellen en ik was meteen onder de indruk van de service. Er werd tijd besteed aan het vinden van precies het juiste haarwerk voor mij en de service was vriendelijk en behulpzaam. Er is tegenwoordig zoveel beschikbaar op het internet, maar van een foto kun je de pasvorm of kwaliteit niet zien. Er gaat niets boven de persoonlijke service van Livage. Ik zal nooit meer ergens anders heen gaan. De persoonlijke aandacht is goudwaard.

  7. Lieve Els,
    Wat ben ik blij dat ik jou gevonden heb! Na de diagnose longkanker staat de wereld op zijn kop, chemo en immuuntherapie slaan niet aan. Ik volg nu een clinical study met als bijwerking haaruitval. Begin oktober contact gezocht met Els Harland, en ze kon al snel komen, aan huis! Els heeft mij rustig, kundig de mogelijkheden verteld en mijn hoofd opgemeten. Ik wilde afwachten hoe de haaruitval zou verlopen en de volgende CT scan afwachten. Ik verloor steeds meer haar en voelde mij er niet meer goed bij. Gisteren kwam Els met verschillende haarwerken en ik heb een mooi haarwerk uitgezocht met hulp van Els, dochter en zus. Ik voel mij blij en happy
    ermee. Vanmiddag kwam ze nog langs voor een demonstratie hoe het haarwerk te behandelen. Wat een service! Els heel hartelijk dank voor jouw betrokkenheid, advies. Ik heb al de eerste complimenten gehad.

  8. Voor Trijntje,

    Bijna een jaar geleden werd bij mij borstkanker geconstateerd. Wat een schrik, spanning en onzekerheid bracht dat met zich mee. Daarnaast ook nog de nare bijwerking van haaruitval door chemotherapie. In eerste instantie wilde ik geen haarwerk, maar door mijn omgeving werd ik aangemoedigd toch eens te gaan kijken. En zo kwam ik bij Trijntje terecht. En wat ben ik fijn en vakkundig door haar begeleid vanaf het moment dat ik mijn haar nog had tot aan de eerste knipbeurt afgelopen week. Met haar goede advies kwamen we tot een haarwerk waarbij ik me fijn voelde. Natuurlijk moest ik er in het begin wel even aan wennen maar al snel was ik er blij mee. Je voelt je toch prettiger dat mensen niet altijd zien dat je ziek bent. Heb ook veel complimenten gehad, vaak zag men niet eens dat ik een haarwerk droeg.
    Ook gaf ze goed advies wat betreft de verzorging van het haarwerk en over speciale shampoos/hoofdhuidverzorgingsprodukten tijdens de periode van chemotherapie. Waarschijnlijk heb ik door het gebruik van die produkten nu geen krullen in mijn haar, wat toch wel fijn is, mijn eigen haar weer terug. Verder mocht ik haar altijd tussentijds iets vragen per app of we maakten een belafspraak. Wat ik ook heel fijn heb gevonden is dat ze de meeste keren bij me thuis is geweest omdat ik rolstoelafhankelijk ben. Wat een service!
    Trijntje, dankjewel voor je goede advies en begeleiding, maar ook je fijne meeleven met mijn ziek zijn. Ik hoop het niet, maar mocht ik iemand tegenkomen die je hulp zou kunnen gebruiken, dan zal ik je van harte aanbevelen!

  9. Petra van Santvoord

    17 september 2022 op 10:18

    Het is een verademing dat ik Livage en Els gevonden heb. Eerder bezocht ik pruikenzaken in en buiten Den Haag. Els komt altijd aan huis en dat vind ik een prettige bijkomstigheid want ik ben rolstoelgebonden. Maar niet alleen daarom ben ik blij dat ze met haar rijendende pruikenwinkel aanschuift aan de eettafel. Het is gewoon lekker vertrouwd in mijn eigen omgeving.
    Ik vrees dat ik het haar niet gemakkelijk gemaakt heb met mijn wensen. Maar Els blijft onverstoorbaar met het aanslepen van nóg meer haarwerken en na het maken van een definitieve keuze is ze weer onvermoeibaar om met naald en draad hier en daar wat aanpassinkjes te priegelen. Dat onverstoorbare vind ik heerlijk aan haar. Waar ik zelf rusteloos ben en snel ontmoedigd is Els een baken in de branding.
    Het was zoeken naar wat het beste bij me past. Ik heb inmiddels mijn tweede pruik. En voor het eerst voel ik me 100% happy. Geen moment angst om me er overal mee te laten zien. Ik voel me zelfverzekerder dan in het verleden en dat heeft psychisch veel met me gedaan. Els zag mijn vrolijke gezicht en verzuchtte: “ik zie je voor het eerst lachen”. Ze is niet alleen iemand die goed observeert maar ook een vrouw die meeleeft met haar cliënt en nu pas echt tevreden is omdat ik het ook ben.
    Dank je wel Els. Je betekent veel voor me.

  10. Anita Bücking

    25 augustus 2022 op 19:58

    Hallo Trijntje,

    Hierbij wil ik je nogmaals bedanken voor de goede en deskundige begeleiding tijdens het uitzoeken van mijn super mooie haakwerk!
    Ik kwam bij je in juni ,omdat ik plotseling last had van zeer sterke haaruitval ( alopecia)
    Gelijk voelde ik mij heel erg op mijn gemak bij jou. Jij was lief, open en spontaan!
    Na het intakegesprek keek ik zelfs uit naar de volgende afspraken. Het was gewoon leuk en gezellig!!
    Nu begint onverwachts mijn haar weer te groeien, maar ik heb totaal geen spijt van het aanschaffen van mijn haarwerk. Mijn “ haar” zit nu altijd goed!!
    Ik ben er echt blij mee..

    Lieve groet,
    Anita

  11. Voor Inge ,

    De professionele, warme en begripvolle begeleiding van Inge is een echte ondersteuning als je je haar verliest als gevolg van een chemokuur.
    Door de super service en de warme aandacht voel je je meteen in vertrouwde handen. Dat is heel veel waard in deze periode, los van het prachtige haarwerk dat we uiteindelijk hebben gekozen.
    Mocht het nodig zijn dan is mijn advies : bel Inge !

    ( en Lisette dank voor je (praktische) steun aan de zijlijn!)

  12. Gistermiddag langs geweest om me haarwerk te laten plaatsen door Sandra Nohar van LiVage Zorgpunt Voorne-Putten.
    Na 15 jaar kaal rond gelopen te hebben liep ik met een groot glimlach de zaak uit. Wat een topservice ! Thnx Sandra en tot snel

  13. Vicky

    Op vrijdag 14 mei bij je geweest om een haarwerk uit te zoeken.
    Je was zo lief en geduldig.
    Ben met een lach van oor tot oor de deur uitgegaan .
    Ik heb weer “haar” wat ik door de alopecia kwijt ben geraakt.
    Maar door de goede hulp van Vicky heb ik weer een mooie kop met haar.
    Bedankt Vicky.

  14. Via de website heb ik Jolanda de Jong in Sleeuwijk gevonden voor een haarwerk. Op een maandagochtend gebeld en in de middag kon ik langskomen. Een spontane vrouw, het was net of ik zat te praten met mijn beste vriendin. Ze leefde goed mee. Op woensdag (in dezelfde week) diverse haarstukken gepast en een goede gevonden.
    Qua begeleiding was en is het top. Super snelle service.
    Bep

  15. Vicky op 11 mei voor het eerst bij je geweest.
    Voelde me zo welkom.
    Alles kon niks was raar.
    Kijk zo uit naar de 2e afspraak om.een mooi haarwerk uit te zoeken.

  16. Voor Jolanda

    Hartelijk Dank voor het helpen uitzoeken van een haarwerk, dat bij mij past.
    Het geeft mij weer zelfvertrouwen, omdat ik mij weer gelijk voel aan andere vrouwen.
    De service, de koffie, een praatje en een luisterend oor is fijn, wanneer je een probleem hebt met je haar.

  17. Lieve Els,

    Heb je leren kennen in een van de zwaarste periodes van mijn leven!
    Wat ben jij een kundig en prettig persoon! In juli 2020 maakten we voor het eerst een afspraak. Ik had een haarwerk nodig. Het verliezen van mijn haren was iets waar ik het meeste tegenop zou zien tijdens mijn behandeling tegen borstkanker. Van mijzelf had ik half lang dik haar. In het begin was dit onbespreekbaar voor mij. Maar op een gegeven moment moet er toch iets gebeuren als je niet zonder haar door het leven wil gaan. Daarom ben ik op tijd het e.e.a. gaan regelen met Els Harland. Eerst een kennismaking, dat klikte wel tussen ons. Daarna kwam ze met een tas vol modellen. We zijn erg lang bezig geweest de eerste keer een model uitzoeken. Omdat ik echt nog niet kon kiezen na lange tijd, bood Els aan een andere keer terug te komen. Had ik even alles rustig kunnen laten bezinken en zij nam nog een paar andere modellen mee de volgende keer. Toen was de keus vrij snel gemaakt! Was er zelf ook meer aan toe om een beslissing te nemen waarschijnlijk.
    Toen mijn haren echt heel erg gingen uitvallen heb ik Els gebeld. Weer een hele stap om te nemen, maar een aantal uren later kwam ze al. Dat was erg prettig. Want als je zo’n beslissing neemt, word je graag snel geholpen. We zijn samen uren bezig geweest. Maar alles ging zo rustig, zorgvuldig en met liefde van Els had ik een mooi in model geknipt haarwerk! Zo had ik het gevoel verder te kunnen de komende maanden. De dag erna kreeg ik al de eerste complimenten bij de bloemenzaak dat ik er zo goed uitzag 😉
    Ben nu zelfs in het ziekenhuis al twee keer aangesproken door verpleegkundigen hoe dat zit met mijn haar. Ze vinden het zo mooi en natuurlijk zitten. Maar weten door de behandeling die ik onderga, geen haar meer kan hebben. Dan willen ze even goed kijken en voelen. Dit geeft mij ook een zeker gevoel en loop nu zelfverzekerder rond.
    Gisteren was er een andere patiënt in het ziekenhuis, die was ook erg onder de indruk van mijn haarwerk.
    Ondertussen is het nog een beetje bijgeknipt en gestyled door Els en heb nog meer mijn eigen model terug van voorheen.
    Met trots kan ik zeggen, dat ik echt “blij” ben met dit haarwerk. Zonder Els was dit heel anders gelopen. Van het begin tot op heden begeleidt ze mij met veel zorg, aandacht en liefde. Ik hoef maar te vragen, of ze komt helpen.
    Ik kijk er natuurlijk zeker naar uit dat ik over een aantal maanden weer zonder haarwerk kan.
    Maar in deze periode een persoon als Els Harland te ontmoeten is iets om dankbaar voor te zijn!

  18. Josje van Bommel

    10 november 2020 op 16:10

    Na lang wikken en wegen eindelijk moed verzameld en een afspraak gemaakt met Els Harland. Had ik veel eerder moeten doen. Wat een opluchting. Els is zeer professioneel, leeft mee en denkt mee. Voel me erg begrepen en wat mij verbaasde alle afspraken waren op korte termijn. Ik kijk uit naar maandag, dan kan ik alles passen. Super blij.

  19. Beste Vicky,
    Ik wil je graag bedanken voor je fantastische hulp. Je bent professioneel, meelevend en behulpzaam. Ik vond het heel fijn dat ik, toen mijn haar begon uit te vallen, de volgende dag al bij je terecht kon om mijn haar af te laten knippen en met een goed gekozen pruik de deur uit ging. Ik wens je veel succes en hoop dat nog veel mensen je steun en hulp mogen ervaren!

  20. Beste Lisette,

    Vorige week belde ik je voor het eerst op met de vraag of ik een keertje langs kon komen om te kijken voor een haarwerk.
    Ik twijfelde nog heel erg of ik wel een haarwerk wilde of gewoon een mutsje.
    In 2016 had ik namelijk ook een haar werk aangeschaft (helaas niet bij livage) en daar had ik me nooit mee op mijn gemak gevoeld. Ik wil een haarwerk waar door ik Ik ben en voel! Lisette begreep me meteen en zei me dat ze me daarmee wel kon helpen en als het gevoel toch niet goed was ik niet verplicht was om te kopen. Maar bij het eerste bezoek was het gevoel al goed tijdens mijn gesprek met Lisette. Ze heeft mij zo goed geholpen en begreep me ook meteen wat ik wilde. Toen alle bestelde haar werken binnen waren was de 1e al gelijk goed. Er moest nog wel een aanpassing gedaan worden . Lisette is het haarwerk diezelfde dag nog weg gaan brengen naar het attelier. Super vrouw ! Wat ben ik je dankbaar en wat heb je mijn goed geholpen om mijn eigen Ik te vinden. En ik heb al heel veel complimenten gekregen ! Ik raad iedereen aan om naar jullie toe te gaan voor een haarwerk.
    Groetjes .

  21. Voor Jolanda,
    Jaren geleden is er veel zorg, verdriet en spanning in mijn leven gekomen. En daardoor waarschijnlijk ook mijn haaruitval. Afwisselend met periodes dat het weer wat beter ging werd het de laatste maanden heel erg. Vooral de dagen dat ik mijn haar waste verloor ik heel veel haar. Op een ochtend na een wasbeurt en weer een blik vol haar te hebben opgeveegd heb ik Jolanda gebeld en kon die zelfde dag al bij haar komen voor een gesprek.
    Ik had voor mijzelf al besloten om mijn haar maar helemaal af te laten knippen en een pruik te gaan dragen. Jolanda heeft mijn hoofd en haar onderzocht en bevestigd dat het een goede beslissing was. Diezelfde middag zorgvuldig gekeken wat voor soort pruik het best bij mij paste. Ze heeft er een tiental besteld die ik de week daarna heb gepast bij Jolanda, waarbij een goede vriendin aanwezig was. De eerste die ik heb gepast is het ook geworden. Diezelfde week nog heeft Jolanda mijn haren heel kort geknipt en ben ik de pruik gaan dragen. Met speciale shampoo enz. proberen we iets te doen aan de haaruitval. Jolanda heeft me bij dit alles hartverwarmend en goed geholpen.

  22. Beste Jolanda,
    In juli werd bij mij borstkanker geconstateerd, ik wist dat ik door de behandelingen kaal zou gaan worden. Een bevriende kapster heb ik om informatie gevraagd over haarwerken, zij had een klant die ervaring had met Li Vage Biesbosch dus zo ben ik bij jou terecht gekomen.
    Je hele leven staat op zijn kop, je wordt geleefd en wat moet er veel geregeld worden.
    Maar na een telefoontje was er al snel een afspraak met jou.
    Uitleg en kiezen van een haarwerk en mutsjes, niet veel later haarwerken passen. Eigenlijk was het ondanks alles een gezellige ontmoeting!
    Je stelt mensen op hun gemak, je bent eerlijk en geeft ze goed advies. Advies met uitzoeken, over de behandeling van je hoofdhuid en onderhouden van je haarwerk.
    Bij het ophalen van het haarwerk vertelde je dat je contact houdt zolang je het haarwerk nodig hebt en dat we ook ten alle tijden met vragen bij je terecht kunnen. Idd is dit tot nu toe zo tussen ons gegaan. (zit nog midden in de behandelingen)
    Dit alles heb ik enorm gewaardeerd en doe dat nog steeds.
    Jolanda, ga zo door, je bent een voorbeeld en steun voor vele mensen!
    Groeten Jenny de B

  23. Lisette van Geffen van Livage heeft mij op een rustige en bekwame manier begeleid bij het proces van haarverlies tot een haarwerk. Haar jarenlange ervaring merk je niet alleen bij het uitzoeken van een haarwerk, maar ook bij de “randzaken” zoals verzorging van je huid en make-up advies. Lisette heeft mij vanaf het begin verzekerd dat wij een haarwerk zouden vinden waar ik echt blij mee zou zijn. Dat laatste is ook gebeurd. Ik ben enorm tevreden met mijn haarwerk en de complimenten die ik krijg bevestigen alleen maar hoe mooi het eruit ziet.

  24. Toen ik in 2016 behandeld ben voor kanker ben ik in contact gebracht met Jolanda de Jongh. Ik had een haarwerk nodig en zij stond met raad en daad voor mij klaar. Zelfs de dag voor Kerst is zij hier geweest om het haarwerk te brengen en zo te stylen dat het leek alsof ik gewoon m’n eigen haar nog had. Ik heb hier dan ook veel complimenten over gehad, de meesten hadden niet eens in de gaten dat het een haarwerk was. Dit heeft me enorm geholpen in die moeilijke tijd. Door de jaren heen hebben we altijd contact gehouden en toen ik eind 2018 weer te horen kreeg dat ik aan de chemo’s moest stond Jolanda wederom voor me klaar.
    Ik kan niet meer zeggen dan dat Jolanda een super toffe meid is die weet waarover ze praat en wat ze doet. Ze heeft mij heel goed geadviseerd en ik ben heel tevreden over LiVage en Jolanda.

  25. Marjo van Rumpt

    13 maart 2020 op 18:56

    Voor Inge,
    Ongeveer een jaar geleden ontdekte ik een knobbeltje in mijn borst, wat een schrik. Nadat er een Behandel plan was afgesproken was het al snel duidelijk dat ik mijn halflange haar zou gaan verliezen. Ik vond het vreselijk, maar toen ik eenmaal in contact kwam met Inge, die heel snel een afspraak kon maken was ik gerustgesteld. We hebben samen een heel mooi Haarwerk uitgezocht in precies de grijs met donkere lokken erin zoals mijn eigen haar was. De manier waarop Inge dit hele proces heeft begeleid is echt geweldig. Professioneel met veel invoelingsvermogen en lieve aandacht. Ik mocht haar altijd bellen of appen als dat nodig was. Sinds een paar maanden heb ik mijn Haarwerk niet meer nodig. Ik ben goed door de behandelingen gekomen en mijn eigen haar groeit weer. Inge heeft mijn haar in model geknipt, ook al is het nog kort. Inge vertelt mij dat ik mijn mooie Haarwerk kan doneren aan Vipe in Helmond, die het weer kunnen doorgeven aan iemand die het nodig heeft. Zo krijgt mijn haarwerk een volgende functie.
    Lieve Inge, dank voor je goede lieve aandacht. Het heeft zeker goed bijgedragen aan dit moeilijke proces. En zal je zeker aanbevelen bij anderen. Lieve groet Marjo

  26. Voor mijn 92 jarige moeder met Alopecia was ik op zoek naar een nieuw haarwerk. Via internet kwam ik op de site van Livage bij Els Harland terecht. Wat mij aansprak op haar site is dat zij flexibel is in haar werktijden. Dit was voor mij persoonlijk erg prettig omdat ik zelf nl fulltime werk. En het feit dat Els bij haar cliënten thuis komt zag ik als een groot pluspunt voor mijn moeder, dat zij niet de deur uit zou hoeven en dat ze in al haar kwetsbaarheid in haar eigen vertrouwde omgeving zou kunnen zijn.
    Mijn moeder heeft al meerdere haarwerken gedragen, maar nooit helemaal naar volle tevredenheid. Dus met enige terughoudendheid ging ze nu met Els in zee. En ik kan niet anders zeggen dat Els het naar mijn mening super goed gedaan heeft. De persoonlijke benadering is heel prettig. Ze neemt echt alle tijd. Ze schat goed in wat de wensen zijn en komt met een ruime keuze aan haarwerken om te passen. Alles verliep eigenlijk best wel snel. Binnen 2 weken had mijn moeder al een nieuw haarwerk en zag ze er weer piekbello uit, zeker voor haar leeftijd! Ook fijn, dat Els alles met de verzekering heeft geregeld, zodat mijn moeder hier verder geen zorgen meer om heeft. En prettig dat er ook nog een naservice is.

  27. Claudie Leerentveld

    16 februari 2020 op 13:38

    Els, heel veel dank voor je deskundige advies en vriendelijke, empathische begeleiding bij de keuze van mijn haarstuk. Door je professionele en persoonlijke advies heb ik het haarstuk gevonden dat helemaal bij me past. Heel fijn dat ik thuis in mijn eigen omgeving rustig de verschillende opties kon proberen, en ook de nazorg is prima: een afspraak om het haarstuk nog net iets bij te knippen om het helemaal perfect te maken was snel gemaakt. Door je zorgvuldige en prettige manier van werken is de overstap naar mijn haarstuk een stuk minder moeilijk geweest dan ik verwachtte. Nogmaals dankjewel daarvoor!

  28. Mary de Ruijter

    13 februari 2020 op 16:13

    Ik ben ontzettend goed en professioneel geholpen bij mijn haarstuk door Carola van kapsalon Ficarool te Akersloot. Goede en nauwkeurige begeleiding in een prettige omgeving. Beter had ik niet kunnen wensen. Zeker aan te bevelen.

  29. Onwijs dankbaar dat Jolanda mijn oma geholpen heeft met een haarwerk, sinds een half jaar begon ze last te krijgen van kale ontstoken plekken. Samen met Jolanda een prachtig haarwerk uitgezocht en mijn oma is weer helemaal de oude.

  30. Lieve Inge van Zandvoort,

    Hoe moeilijk en spannend het is om door chemo je haar te verliezen, hoe geweldige hulp jij hebt geboden in dit proces. Direct toen ik belde stond je voor mij klaar, erg fijne begeleiding waardoor de overgang van haar naar haarwerk erg soepel verliep. Wat krijg ik veel complimenten over mijn haarwerk wat mij een positief en zelfverzekerd gevoel geeft. Enorm bedankt voor de fijne hulp en begeleiding.

  31. Door de jaren heen is mijn haar steeds dunner geworden. Het camoufleren van de dunnere gedeelten werd steeds lastiger. Wat kun je hier onzeker van worden. De knoop doorgehakt en contact opgenomen met Livage. Inge heeft mij fantastisch geholpen. Het eerste contact aan de telefoon voelde al heel vertrouwd. Ik ben zo gelukkig met mijn haarwerk. Ik draag het op dit moment pas ruim een week maar het voelt al zo eigen. Eindelijk heb ik haar!! Inge heel erg bedankt voor je tijd, geduld en uitleg!

  32. Cindy van Balsfoort

    23 september 2019 op 15:46

    Inge

    Toen ik hoorden dat ik door de chemo mijn haar ging verliezen . Heb ik contact opgenomen met Inge . Zij heeft mij zo goed begeleid met het hoe en waneer ik mijn eigen haar eraf ging halen . Ze had zulke mooie haarwerkjes bij die echt bij mij pasten . Ze liet de keuze wel echt bij mij , mede door haar advies heb ik een super mooi haarwerkje . En ik kon inge app belle waneer ik wou en dan stond ze voor me klaar. En mede daardoor ging het op een hele fijne manier . En als ik mijn haarwerkje draag ben ik gewoon mezelf en voel ik me vrouwelijk en mooi ☺️

    Groetjes Cindy

  33. Als in 1 dag al je haar op je kussen ligt, is dat echt heel erg schrikken, maar 1 telefoontje naar Els Harland en de andere dag staat ze bij je voor de deur, met 10 haarwerken, waar ik een keus uit moest/kon maken, uiteindelijk is het gelukt, echt precies zoals het was, want Els had de haarwerken besteld die bij mij hoorde.
    Ik ben zo onwijs blij hiermee
    En met Els ben ik ook heel erg blij, wat een onwijs lieve vrouw is dat, zoveel geduld, echt fantastisch, ik raad ook iedereen aan als het gebeurd dat je kaal word van die ellendige chemo, vraag naar Els een schat van een vrouw.
    Dus LiVage is een top bedrijf.

  34. Nel Oudekerk

    23 mei 2019 op 14:57

    Ben heel erg tevreden over Livage. Na mijn telefoontje zelfde dag al afspraak bij mijn thuis, wat heel fijn is, lekker in je eigen omgeving. De pruik had ik een week later al in huis, staat en zit geweldig. Hele enthousiaste reacties gehad. Els hartelijk bedankt voor je geduld en tact. Fijne samenwerking.

  35. Ik twijfelde al een tijdje of ik nou wel of geen haar werk zou nemen. Mijn haar werd steeds dunner en dunner. Ik hakte de knoop door en heb er tot heden geen spijt van. Els; zij die voor mij het engelen geduld had, heeft geen moment laten blijken dat ik zo besluiteloos was en het moeilijk vond een keus te maken. Ze nam uitgebreid de tijd voor mij om alles uit te leggen wat betreft het dragen zowel als het verzorgen van het haar werk. ELS..Dank voor je deskundigheid, maar ook vooral bedankt voor je vriendelijk en vertrouwd gevoel.

  36. catharina vd leij

    21 mei 2019 op 12:28

    Hallo z’n 1.5 jaar geleden bij jullie een pruik gekocht. Hele fijne medewerker . Maar pruik zat niet lekker . Schuren met roodheid bij m’n oren . Zakte steeds op m’n voorhoofd . Pruik ingekort door naadjes erin te naaien . Super service . Maar ik kon er niet aan wennen. Pruik inde kast . Mutsjes opgedaan . . Even een pruik passen is toch anders als de hele dag op . Maar dit is geheel en al aan mijzelf te wijten . Net m’n pruik gedoneerd hopelijk heeft iemand anders er wat aan m.v.g.catharina

  37. Wil van Dam

    8 mei 2019 op 11:04

    Wat ben ik ongelofelijk blij met mijn haarwerk! Jarenlang keek ik met frustratie naar mijn steeds dunner wordende haar! Carola Sander van LiVage Akersloot heeft mij super fijn geholpen: vol geduld en met zeer kundig advies. Dank je wel daarvoor! Ik ben super blij met het resultaat en kijk weer gelukkig in de spiegel. En voor een ieder die nog twijfelt: ga het gesprek eens aan met Carola of haar collega’s.

  38. Alle hulde voor Inge van Zandvoort, die mij vanuit een betrokkenheid, snelheid en professionaliteit heeft geholpen aan een fantastisch zittend haarwerk. Vanaf het moment van diagnose naar behandeling zaten slechts enkele dagen, maar binnen een week had Inge een intake geregeld en een definitieve haarwerk geregeld, die op afroep beschikbaar was. En wat voor haarwerk!! Echt geweldig! Mijn directe omgeving vroeg zich af waarom ik een foto van mezelf stuurde. Niemand had in de gaten dat het een foto was van mijn nieuwe pruik. De chemo die ik kreeg zou kunnen leiden tot haarverlies of haar uitval. Binnen 2 weken na de eerste chemosessie van 4 kuren vielen mijn haren uit. Totaal overdonderd appte ik avonds met Inge, die direct reageerde en de volgende dag al klaar stond om mij te helpen met het afknippen van de restant haren en het in gebruik nemen van mijn pruik. Haar rust overtuigde mij direct dat ik de juiste beslissing nam. En tot op heden groet ik me zelf elke dag in de spiegel als ik de pruik opzet en ben ik nog steeds de vrouw die ik altijd was. Daar zal ik Inge altijd dankbaar voor zijn.

  39. Mevr. Wuister

    23 januari 2019 op 17:29

    Ik ben heel erg tevreden. Goede en snelle service aan huis.
    Veel keuze uit verschillend haarwerken en ben voornamelijk ook erg tevreden over de aandacht en tijd van Els.
    Bedankt!

  40. Mocht iemand nog twijfel niet doen! Bij Lisette ben je echt bij het juiste adres. Ik kreeg zelf vorig jaar augustus te horen dat ik Bortstkanker had en dat ik snel met chemo’s moest gaan starten.. mijn leven stond echt letterlijk even stil! Maar je moet door en er komt zoveel op je af dat je het haarwerk bijna zou vergeten. Voor mij is mijn haar altijd heel belangrijk geweest dus je kunt je bijna niet voorstellen om geen haar meer te hebben..verschrikkelijk! Persoonlijk het moeilijkste onderdeel geweest het kaal worden. Maar toen ontmoeten ik Lisette van Livage die zeer rustig en bekwaam bij ons thuis kwam. Lisette gaf veel informatie over verschillende haarwerken en welke mogelijkheden er waren. Vrij kort daarna kwam Lisette weer aan huis met totaal 15 verschillende haarwerken en wat ik zelf niet echt had verwacht was toch echt zo ik vond een mooie haarwerk wat precies om mijn eigen haar leek want dat was voor mij heel belangrijk. Ik wilde voor mezelf maar ook voor de kinderen zo dicht mogelijk bij mezelf blijven! Na dat het haarwerk was uitgekozen is Lisette vrij snel weer aan huis gekomen omdat mijn eigen haar heel snel uitviel en voor mij niet meer te doen was. Ook dit gehele proces is heel rustig en fijn verlopen (TOP) Ook de onderhuidsbeurten die het haarwerk nodig heeft is top. Normaal zou ik zelf naar de kapsalon gaan maar nu gaat mijn haarwerk naar Lisette en het is altijd weer een feest als ik het weer kan komen ophalen, het ruikt weer heerlijk en het glanst mooi en alles zit weer in de plooi! Lisette ik ben jou ontzettend dankbaar voor alles wat je voor mij hebt gedaan en nog!

  41. Jenny Leijendekker

    17 december 2018 op 18:15

    Vorig jaar een gedeeltelijk haarwerk gehad. Beviel toch niet zo goed. Dit jaar heb ik een volledig haarwerk en de reacties liegen er niet om. Ik kijg alsmaar complimenten over hoe mooi “mijn” haar is en wat een leuke coupe! Men ziet echt geen verschil, ik ben nog nooit zo erg blij geweest om dat te horen! Lisette van Geffen heeft mij geweldig (en geduldig) heel goed geholpen. Ben echt heel blij. Dank je Lisette !

  42. Hans Groeneveld

    9 november 2018 op 15:53

    wij zijn op een fantatische manier geholpen door Jolanda de Jong. Wat een goed
    advies en uitleg geweldig. Mijn vrouw werd geconfronteerd met borstkanker
    ze vond het verschrikkelijk om haaruitval te krijgen maar dankzij Jolanda was het
    snel en vakundig geregeld ze kwam zelfs op zondag om de pruik uit te zoeken!!!!!
    Jolanda nogmaals bedankt voor je goede begeleiding en advies.
    Wij zullen je zeker aanbevelen bij iedereen.

  43. Professionele service aan huis. Je krijgt advies op maat, luisterend oor en echt genoeg tijd om de juiste keuze te maken. Inderdaad ook demonstratie hoe je je pruik moet onderhouden. Knipbeurt zit ook er in. Els dank je wel. Sterk aangeraden.

  44. Beste Els & Jolanda,

    Wil jullie middels deze weg bedanken voor het snel en adequaat oppakken van mijn vraag of er op kort termijn een pruik beschikbaar was voor mijn moeder.

    Els is een dag voor haar vakantie nog langsgekomen en Jolanda heeft dit tijdens de vakantie van Els heel keurig en professioneel overgenomen. Mijn moeder is zeer tevreden met haar pruik, dit gaf haar weer energie om de volgende chemo tegemoet te gaan.

    Bedankt!

    Gr. Petra

  45. Beste Lisette,
    Geconfronteerd worden met haaruitval/ kaalheid bij chemotherapie is heftig. Fijn hoe jij het proces begeleid hebt. Fijn dat je aan huis komt in alle rust.
    Je hebt mij een prachtig haarwerk bezorgd, wat goed bij mij past. Daarbij ben ik blij met alle verzorgingsproducten voor mijn hoofdhuid.
    Een mooie compliment voor jou…… Tijdens een fietstocht werd ik ingehaald door een willekeurige voorbijganger. Ze vroeg mij, mag ik u iets zeggen : “ wat heeft u prachtig haar”. Ik gaf haar ten antwoord dat het een haarwerk was, zij schrok. Ik vond het een compliment voor mij, maar ook voor jou Lisette.
    Elma

  46. Ik ben inmiddels meerdere keren bij Jolanda geweest, omdat ik plotseling last had van haaruitval en mijn haar brak af en werd steeds dunner, kortom: PANIEK!! Jolanda heeft hiervoor zoveel begrip getoond! Ik snap dat het tijd nodig heeft voordat mijn haar hersteld en weer aangegroeid zal zijn en dat is moeilijk, maar met het luisterende oor van Jolanda en de producten die zij gebruikt heb ik in ieder geval het gevoel weer op de goede weg te zijn. Een lange weg, maar er is weer hoop. Dank je wel Jolanda voor al je steun en adviezen.

  47. Voor Jolanda

    Ongeveer 10 jaar geleden kreeg ik de diagnose CDLE (huidlupus)
    veel shampoo en lotion geprobeerd maar mijn haar bleef uitvallen.
    Werd hier heel onzeker van tot we een folder van Livage tegen kwamen, toch maar een keer gebeld.
    Jolanda heeft me heel goed geholpen,heb nu een mooi haarwerk het valt me erg mee en ben er erg blij mee.

    Bedankt Jolanda

  48. Ik wil vooral ook namens mijn moeder Jolanda hartelijk bedanken voor de professionele vriendelijke hartelijke hulp bij het uitzoeken van een haarstuk. Voor mijn moeder was het een hele grote stap om er aan te willen. Al een paar jaar kampt ze met Alopecia. Bij Jolanda voelden we ons na het eerste gesprek al super op ons gemak. Mijn moeder heeft een prachtig haarstuk, ze heeft al vele complimenten gekregen van de mensen om haar heen. Dat doet haar zichtbaar goed. Nooit gedacht dat het zo snel zou wennen, en niet van echt te onderscheiden. Trots op mijn moeder, super blij met de de goede zorg van Jolanda.

  49. Al vanaf mijn 20ste kamp ik met steeds dunner wordend haar. Zeker voor een jonge vrouw doet dat veel met je eigenwaarde en zelfvertrouwen. Mensen met hetzelfde probleem zullen het wel herkennen. Niet graag de deur uit gaan, niet onder een felle lamp, wind en regen zijn funest, niet meer naar het zwembad willen, het haar niet meer los kunnen dragen…etc.

    De echte oorzaak van mijn haaruitval is helaas nooit achterhaald. Alle uitslagen van mijn onderzoeken waren steeds goed. Je weet niet wat je verkeerd doet; gezonde voeding, voedingssupplementen, milde verzorgingsproducten, geen stijltang/ föhn gebruiken, niet verven, geen haarlak…noem maar op, ik heb alles al geprobeerd, maar niks helpt.

    Veel te lang heb ik ongelukkig rond gelopen met een te dunne haardos en maar tevergeefs blijven hopen dat het weer zou gaan groeien en goed zou komen.
    Pas toen de kale plekken echt niet meer te ‘verbergen’ waren, heb ik de stap durven nemen om een haarwerkspecialist te benaderen. Iets wat ik eigenlijk al jaren eerder had moeten doen.
    Eindelijk heb ik weer een mooi kapsel! Het zelfvertrouwen komt weer terug en alles wordt gewoon weer wat makkelijker. Voor alle mensen die nog tobben met hun haarproblemen . Niet twijfelen, maar gewoon een afspraak maken bij Livage!

    Ik heb met Inge van Zandvoort hele fijne gesprekken gehad.
    Veel begrip, ze denkt mee, veel tips, adviezen en goed rekening houdend met je persoonlijke wensen. Ik had al vrij snel de verschillende op maat gemaakte haarwerken in huis. Ze zien er allemaal heel natuurlijk uit.

    Inge geeft je alle tijd om de modellen te passen en om op je gemak een beslissing te maken. In het begin is het echt wennen, misschien wel het meeste voor jezelf. De mensen om je heen zien vaak alleen dat je naar de kapper bent geweest of ze zien ‘iets’ aan je, maar weten (gelukkig) niet wat.

    Ook heb ik van Inge een goede uitleg gehad over de verzorging van het haarwerk, maar ook over het declareren bij het ziekenfonds. Vaak wordt er namelijk een deel van de kosten vergoed. Ook dit hoort bij de afhandeling van Livage.
    En hoe heerlijk is het, dat ze voor dit alles, aan huis komt.

    Inge, super bedankt voor alles!! Bij mijn volgende haarwerk neem ik zeker weer contact met je op.

  50. Graag wil ik een warm compliment uitdelen aan Els Harland van Livage!
    Na de diagnose borstkanker maakte ik me (net als bijna iedereen) meteen zorgen over de chemo die zou komen, en dan met name de uiterlijke tekenen ervan voor de buitenwereld; haaruitval!
    In een vroeg stadium heb ik contact opgenomen met Els, die een aantal “kandidaat” haar werken, passend bij mij, bestelde. De pas sessie vond ik erg confronterend en schoot behoorlijk vol. Els bleef invoelend, en rustig en kalm, en dat hielp.
    En toen was ik er doorheen, en we kozen een, bij mij passend, haarwerk.
    Hierna had ik meer acceptatie met betrekking tot haarverlies, ik had een haar werk, waar ik op kon rekenen. Daarbij voelde ik me veilig, doordat ik op Els kon terugvallen, die zou zorgen voor een acceptabele look.
    Daarnaast was ik onder de indruk dat deze uiterlijke verzorging op deze manier verzorgd kan worden. Wat was en ben ik blij dat dit bestaat.
    Na de tweede chemokuur begon mijn haar (ondanks de cold cap) helaas in rap tempo uit te vallen, en dat leek niet meer te willen stoppen. Toen heb ik Els te hulp geroepen die er nog een kortig bob kapseltje van wist te knippen, maar het was al duidelijk dat dit ook niet zou blijven. Een paar dagen later was Els paraat om het nog verder kort te knippen, dit vond ik ondertussen niet erg meer.
    Deze begeleiding van Els op maat, meedenken met waar je emotioneel zit, en hier voorzichtig en respectvol bij aansluiten is erg belangrijk voor mij (geweest). Het betekent heel veel voor mij dat ik Els gemakkelijk kan bereiken en ze altijd te hulp wil schieten. Dit is heel ondersteunend en geeft mij echt een veilig gevoel.
    Met betrekking tot het haarwerk krijg ik overigens complimenten, zoals laatst bijvoorbeeld op de afdeling van het ziekenhuis. Men vindt het een leuk haarwerk. (En het is eerlijk gezegd net wat mooier dan mijn echte haar was.. qua kleur en qua valling).
    Ik kan Els van harte aanraden aan een ieder. Lieve Els, dank voor je goede werken!
    En al mijn lotgenoten wil ik graag sterkte en (zo nodig) een mooi haarwerk wensen.

  51. Complimenten voor Jolanda!!
    Een vakvrouw op het gebied van zowel haarwerken, hoofd-en huidverzorging als het aanvoelen wat de klant meemaakt.
    Jolanda staat naast je om door een moeilijke periode heen te komen.
    Ga zo door Jolanda!!

  52. Wat een geweldige service hebben jullie. Bij mij komt Inge van Zandvoort. Het is een geweldige lieve vrouw. Wat worden wij goed geholpen door haar. Je hoeft maar te bellen en ze is er. Super vriendelijk en heel begripvol.

  53. Lieve Inge en Lisette, nadat een paar weken geleden mijn haar een beetje begon uit te vallen was ik ( wat ik zelf niet verwachtte) best wel een beetje in paniek; dacht steeds dat me dat niet zoveel uit zou maken, maar toen het gebeurde kwam de paniek toch… Bij alle info over kanker die ik in het ziekenhuis mee had gekregen zat een folder van stichting Look Good, Feel Better, waar jullie ook je medewerking aan verlenen, zo kwam ik bij jullie terecht. Mijn telefoonnummer op de website ingevuld en binnen een paar uur werd ik door jou, Lisette, gebeld. Je stelde me gerust en regelde dat ik snel door Inge gebeld werd en ze kon me dezelfde dag nog thuis bezoeken! Wat was dat fijn! Het voelde meteen goed en vertrouwd tussen ons. Het heeft een paar afspraken gekost, maar we hebben samen een prachtig haarwerk gevonden dat helemaal bij mij past, al is het heel anders dan mijn eigen haar. Mensen die mij kennen, maar (nog) niet weten dat ik kanker heb vragen heel lief of ik naar de kapper geweest ben en zeggen dat mijn nieuwe kapsel me héél goed staat! Een mooier compliment kun je niet krijgen denk ik. Lieve dames, dank voor jullie snelle, lieve en goede hulp in deze lastige en soms verwarrende tijd, jullie zijn geweldig! Dikke knuffel en kus van mij! Groetjes, Ingrid

  54. Lieve Inge,

    Helaas moest ik onlangs voor de tweede keer aan chemo-therapie beginnen.
    Mijn eerste ervaringen met Livage en met jou zijn zo fijn geweest, dat ik er nu minder tegen op zag om het traject van haarverlies weer in te gaan. Na een telefonische afspraak was je er meteen en dat geeft vertrouwen.
    De eerste keer was je er echt voor mij en mijn gezin. En dat is nu weer zo.
    Je advies, vakkundigheid, belangstelling en oprechte betrokkenheid zijn geweldig!
    Hartelijk bedankt daarvoor.

  55. Lieve Inge,

    In eerste instantie wilde ik geen haarwerk. Ik zou het wel redden met mutsjes en petjes… Een haarwerk; dat is toch niets voor mij?
    Toen mijn haar eenmaal begon uit te vallen, besloot ik het toch te proberen. Via via kwam ik bij jullie uit.
    Ik was heel onzeker over een goede keuze. Heb zelfs een tweede passessie gekregen. Ik ben uiteindelijk heel erg gelukkig met mijn keuze.
    Zonder jou had ik de moed voor een mooi haarwerk opgegeven. Dankzij jouw geduld en luisterend oor ben ik precies op het haarwerk uitgekomen wat bij mij past. De mutsjes en petjes kunnen in de kast, ik draag mijn haarwerk met trots 🙂

  56. Na verschillende websites bekeken te hebben, sprong die van Livage eruit. De informatie die Lisette daar geeft is duidelijk . Lisette geeft je vertrouwen en zij weet precies wat bij jou past.
    Als je haar voor het eerst ontmoet, voel je meteen: ik kan bij haar mijn verhaal kwijt. Want zeg nu zelf, het is niet niks als op een dag er opeens lokken haar uitvallen. Dat wil je toch niet! Maar ja ze hadden het je wel verteld toen de chemokuur begon.
    Ik belde Lisette voor de eerste afspraak. Toen ze de eerste keer binnen kwam, voelde het meteen goed. Ik kon rustig mijn verhaal kwijt. Ze vertelde wat de mogelijkheden waren en liet foto’s zien. Ik kreeg een duidelijk beeld en voor mij was het alsof er een last van mij afviel.
    Zodra mijn haar zou uitvallen zou ze direct komen en ze was er ook. Mijn haarstukje is geweldig. Overal waar ik kom heeft men niet in de gaten dat ik een haarstukje draag; het is gewoon mijn haar!
    Lisette bedankt voor alles en met name voor de manier waarop je mij tegemoet bent getreden.

  57. Als je hoort dat je kanker hebt en dat je ook nog kaal gaat worden door de chemo stort je hele wereld even in.
    Lisette ik wil je hartelijk bedanken voor je steun, begrip en je vakkundigheid.
    Dankzij jou heb ik een haarwerk dat helemaal bij mij past en waar ik mij happy bij voel.
    De begeleiding is helemaal top, jij staat altijd voor mij klaar.
    Bedankt voor alles.

  58. Beste Lisette,
    Ik ben nog steeds onder de indruk van je professionele advies, je empathie en de zorg je ik van je gekregen heb.
    4 dagen geleden was ik nog in lichte paniek omdat ik mijn haren wel erg snel begon te verliezen en ik nog niets hieromtrent geregeld had. Ik had je antwoordapparaat ingesproken en een paar uur later zat je al bij me aan tafel om me gerust te stellen en me het vertrouwen te geven dat we een oplossing zouden vinden, 3 dagen later heb ik mijn haarstuk al ingebruik en krijg ik alleen maar positieve reacties en zelfs ongeloof of het toch niet mijn eigen haar is.
    Dank,dank,dank.
    Ik kan weer verder.

  59. Mijn eerste reactie was, toen ik hoorde dat ik kaal zou worden tijdens de chemo, dat kan ik niet aan.
    Maar na mijn eerste contact met Lisette was dat voor een groot gedeelte verdwenen. De rust die ze uitstraalt de expertise die ze heeft, het vertrouwen dat ze me gaf, was uitzonderlijk.
    En ze heeft op alle fronten gelijk gekregen!
    Als ik mensen vertel dat ik chemo heb is een van de eerste dingen die men zegt: “gelukkig ben je niet kaal”.
    Als ik dan vertel dat ik een haarstuk heb, zijn ze, zonder uitzondering, zeer verbaasd, zo natuurlijk ziet het er uit. Ik doe er alles mee, sporten, fietsen , ook al waait het hard, ik trek er toch op uit.
    En de service stopt niet als je het haarstuk hebt. Lisette blijft een top service geven .
    Het is natuurlijk verschrikkelijk als je t.g.v. chemo je haren verliest maar als het dan toch zo is, gun je iedereen de begeleiding, service en haarstuk van LiVage.
    Marij

  60. Beste Jolanda,

    Vorig jaar december werd ik geconfronteerd met borstkanker. Ik ging een heel traject in van onderzoeken. Er komt dan heel wat op je af. Ook dacht ik gelijk al: dat wordt chemo en dus haaruitval. Ik ging opzoek en kwam terecht bij livage. Het haarwerk wilde ik wel graag op tijd in huis hebben en belde daarom Jolanda. Ze kon de volgende dag ( oudjaarsdag) al komen. Het klikte gelijk tussen ons. Alles werd heel goed uitgelegd. Een week later kwam ze met verschillende haarwerken aan. Jolanda hielp me echt goed. Ze had alle tijd en bijzonder hartelijk en natuurlijk fantastisch dat het gewoon thuis kan. We hebben dank zij jou een goede keuze gemaakt. Twee weken later was ik jarig. Enkele dagen daarvoor werd het haaruitval heftig. Ik belde Jolanda op. Meteen ging ze alles verschuiven en kon ze toch 1 dag voor mijn verjaardag mijn haren kort knippen en kon ik mijn mooie haarwerk opzetten. Het haarwerk zat meteen goed. Ik draag het heel intensief. Van s’morgens vroeg tot s’avonds laat. Ook heb je al twee keer het haarwerk gerestyled. Het zag er telkens weer perfect uit.
    Jolanda bedankt. Altijd stond je voor me klaar. Niets is teveel voor je. Ik zal daarom ook iedereen uit deze omgeving aan raden voor haarwerk contact met jou op te nemen.
    Nogmaals Jolanda bedankt voor je fantastische begeleiding.

  61. Mevr. De Jong

    15 mei 2017 op 09:32

    Wanneer je een haarwerk aan moet schaffen, sta je voor de vraag: hoe kom ik aan een goed adres.
    Dankzij een telefoontje naar Els Harland wist ik : dit is de juiste persoon voor mij.
    Hoe? Doordat Els aan de telefoon rustig begon uit te leggen, wat zij allemaal voor mij kon betekenen in deze moeilijke periode bij het maken van de juiste keuze voor een haarwerk.
    Bijvoorbeeld: Ik kom bij u langs, ik leg u uit hoe u een haarwerk verzorgt, ik kom langs als er een aanpassing van het haarwerk moet komen. Allemaal aan huis, makkelijk en altijd vrijwel direct na een telefoontje.
    En dan de reacties op mijn haarwerk: als je niet weet dat jij een haarwerk draagt, dan zie je het niet of je bent het echt.
    En dat komt door de zorgvuldige keuze van dat haarwerk, daarbij ondersteunt door de professionele kijk van Els op wat een haarwerk voor een vrouw moet/kan betekenen.
    Mijn keuze voor Els Harland is een goede keus geweest en een aanrader voor medestanders.

  62. Alleen maar lof! Het is niet niks je eigen haar te verliezen en een mooi haarwerk uit te gaan zoeken. Als je je niet fit voelt en dit onderwerp liever vermijdt, dan is het niet leuk om hiervoor op pad te moeten. Het aan huis komen door jullie en de vriendelijke, persoonlijke benadering met goede informatie is echt super! Ik heb dit mogen ervaren bij mijn moeder, voor wie Jolanda een prachtig haarwerk heeft geregeld. We hebben ondanks alles, zelfs lol gehad tijdens het uitzoeken en passen alsof we elkaar al heel lang kenden. Bizar 😉
    Ps De meeste mensen denken dat mijn moeder naar de kapper is geweest en geven veel complimenten. Wanneer ze dan zegt dat het niet echt is….valt hun mond open van verbazing. Dus…nogmaals bedankt Jolanda!

  63. Vorig jaar werd bij mij voor de tweede maal borstkanker geconstateerd en moest ik helaas ook een chemokuur ondergaan. Mijn kapster attendeerde mij op het bedrijf Livage, waar zij zelf ook goede ervaringen mee had. Ik maakte een afspraak met Els Harland en vond het fijn dat ze bij mij thuis kwam. Nadat ik een aantal haarwerken uit een boek had uitgezocht, kwam ze langs om ze te passen. De keuze werd gemaakt en we spraken af dat ze mij weer zou bezoeken als mijn haar ging uitvallen. Een paar weken later gebeurde dat. Els kwam weer langs, paste mijn haarwerk aan zodat het perfect zat en gaf mij later de nodige tips voor het onderhoud. Na drie maanden heeft ze mijn haarwerk nog een keer gerestyled waardoor het weer perfect zit.
    Ik ben zeer tevreden over het product van Livage, maar vooral over de professionele wijze waarop Els mij heeft geholpen. En niet alleen haar kundigheid, maar vooral ook het uiterst aangename contact dat ik met haar had, heeft voor mij veel betekent. Bedankt Els! Zonodig zal ik je van harte bij anderen aanbevelen!

  64. Izabella heeft me fantastisch geholpen bij het uitzoeken van het juiste haarwerk. Ze neemt alle tijd om te passen en uit te leggen hoe het moet verzorgen. Ik ben heel blij met mijn haarwerk en de keuze voor Livage.

  65. Beste Jolanda, beste mensen van Livage,

    Eind november 2016 werd bij mij de diganose Hodgkinlymfoon gesteld. Een rotziekte die gelukkig wel geneesbaar is maar waar je een heel traject voor moet doorstaan. Dat traject houdt in dat ‘ lekker anoniem ziek zijn’ er niet bij is. Ik werd gewaarschuwd dat ik twee of drie weken na de eerste chemo haaruitval zou krijgen die zou gaan leiden tot kaalheid. Naast alles wat er al op je af komt, de chemo, de ziekenhuisbezoeken, de zorg om de kinderen etc. was dit toch wel iets waar ik erg tegenop zag (en mijn kinderen ook)
    Een collega van mijn partner wist van Livage. Na mijn belletje stond binnen twee dagen Jolanda bij mij op de stoep. Een week later pasten we de haarwerken door. En toen ik er aan toen was, kwam ze terug om me te knippen en het haarwerk helemaal goed aan te passen.
    Ik vind dat Jolanda me heel erg goed heeft geholpen. Met een goede mix van professionalieit maar ook gevoel voor wat dit haarverlies betekent, heeft ze me over de drempel geholpen. Dat ik niet van huis hoefde in deze moeilijke stap, heeft mij ontzettend geholpen. Het haarwerk is prachtig, ik krijg er veel complimenten over.

    Jolanda, ontzettend bedankt! Ik heb de folders van Livage in het ziekenhuis achter gelaten. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrouwen die om wat voor reden dan ook een haarwerk nodig hebben.

    • Marjan Kieboom

      11 juni 2019 op 23:09

      Beste Jolanda,
      Bij deze wil ik je heel erg bedanken voor de super snelle service.
      In eerste instantie zou het haar van m’n schoonmoeder niet uitvallen. Maar helaas…….
      Nu moesten we snel handelen, om zo snel mogelijk aan een haarwerk te komen. Ik belde je op woensdag om 12 uur op……. je reactie dat je met een half uur bij m’n schoonmoeder thuis zou zijn was fantastisch. Alles goed doorgesproken en je ging diezelfde dag 9 haarwerken bestellen. Vrijdag kwam je terug om te kijken welk haarwerk het mooiste paste. En niet te geloven… zaterdag had m’n schoonmoeder haar haarwerk op. Mooi geknipt, gewassen en in model gebracht. Het is echt prachtig. Ik wil je nogmaals bedanken voor de geweldige snelle service.

  66. Al jaren heb ik last van dun haar, het is erfelijk. Afspraken gemaakt bij diverse klinieken. Iedere keer belde ik een paar dagen van te voren af.
    Het waren klinieken die wachttijden hadden van een aantal weken tot maanden. De drempel was voor mij heel hoog.

    Op een dag zag ik een advertentie van Livage in het streekblad. Dat is nog geen 5 minuten rijden!!
    Gelijk de volgende dag gebeld en ik kon ’s middags nog terecht voor een informatief gesprek.
    Het informatieve gesprek was gratis en vrijblijvend. Bij de andere klinieken moest je betalen of zat je gelijk aan een contract vast!

    Lisette heeft alles heel duidelijk uitgelegd en er was gelijk een klik. Ik voelde dat ik goed zat hier.
    Lisette bestelde een aantal pruiken en haarstukjes om de volgende week te passen.

    Spannend, het passen. IK HEB HAAR!!! Bij het 2e haarstukje had ik al een heel goed gevoel. Toch de rest nog gepast. Uiteindelijk is het het 2e haarstukje geworden.

    Het moest nog geknipt worden etc, maar eigenlijk wilde ik het gelijk ophouden! Wat voelde ik me zekerder.

    Nu heb ik 2 maanden het haarstukje, ik voel me een ander mens. Het is eigenlijk niet te zien dat ik een haarstukje draag, zelfs mijn vriendinnen zien het niet. Mijn haren zitten leuk, mijn zelfvertrouwen is vergroot. Ik durf onder een lamp te gaan zitten en ik durf met mijn handen door mijn haren te gaan.
    Ik heb haren!!!
    Het enige nadeel is dat ik heel veel kleding heb gekocht, want dat staat nu leuk met een leuke kop met haar!!! Ik ben er echt zo gelukkig mee, ik had het jaren eerder moeten doen!!

    Ik wil Lisette heel erg bedanken voor alles. Het informatieve gesprek, het passen, het knippen, het onderhouden van het haarstukje!! Helemaal geweldig en dan ook nog allemaal onder het genot van koffie of thee.

    Mocht je dun haar hebben en er aan toe zijn om er iets aan te doen, bel Livage!!!

  67. Hoi
    Na lang wikken en wegen ben ik de weg na Livage haarwerken gevonden
    Had dun wordend haar na verwijzing van de dermatoloog ben ik bij Lisette van Geffen beland.
    Het was voor mij een hele drempel maar ze stelde mij voor een haarwerk te nemen,
    Wauw wat een moment was dat.Voelde me echt weer happy.
    Nazorg geweldig goed advies had het veel eerder moeten doen geweldig bedankt Lisette.

  68. Vorig jaar werd ik geconfronteerd met borstkanker. Na een operatie ook chemokuren. Hierdoor zou ik mijn haar gaan verliezen. Ik kwam een advertentie tegen van Roelien. Ik heb haar gebeld en zij is bij mij thuis geweest. Ik kreeg goede adviezen van haar.Toen het uiteindelijk zover was dat ik mijn haarwerk moest dragen heb Ik hier veel complimenten over gekregen. Het was bijna niet van echt te onderscheiden. Ik kan dan ook niet anders dan te zeggen Roelien: Super bedankt voor je goede adviezen en geduld. Ik ga livage zeker aan bevelen bij mensen die ook te maken krijgen met haarproblemen!!

  69. Margot Frants

    7 mei 2016 op 14:52

    Een jaar geleden kreeg i de diagnose cancer, dat kwam hard aan. Je krijgt allerlei informatie over je ziekte en ook over ev. gevolgen daarvan. Het was ook duidelijk dat ik mijn haar zou verliezen als gevolg van de chemo die ik moest ondergaan.
    Ik wilde goed voorbereid zijn en het haarwerk op tijd in huis halen. Mijn schoondochter heeft mij geadviseerd om contact op te nemen met Livage in den Bosch. Vandaaruit heb ik de telefoonnummer van Els gekregen die heel snel tijd voor mij vrij kon maken. Op persoonlijke vlak klikte het meteen. Ik vond het heel belangrijk dat ik op mijn gemak verschillende modellen kon zien en uitproberen, Els nam er alle tijd voor en er was zelfs gezellig met mijn man, dochter en kleindochter erbij die allemaal advies gaven. Els heeft alles gedaan om mij te ondersteunen en ik kan haar en Livage aan iedereen aanraden, ik kon haar altijd mailen en bellen. Ik vond het heel belangrijk dat ik op mijn gemak in mijn eigen huis de keuze kon maken.

  70. Annemiek Verzantvoort

    20 april 2016 op 17:51

    Op het moment dat je hoort dat je kanker hebt, staat je wereld op z’n kop.
    Er komt zoveel op je af en er is heel veel onzekerheid. Dan hoor je op een bepaald moment dat er na een operatie chemo’s zullen volgen waarbij je je haar gaat verliezen.
    Door mijn dochter werd ik geattendeerd op een stukje in de Rosbode, waar onder meer Inge van Zandvoort werd geïnterviewd over Livage.
    Op de site werd ik al getroffen door hun betrokkenheid met vrouwen die hun haar verliezen door chemotherapie en vooral de mogelijkheid om thuis in je eigen vertrouwde omgeving geholpen te worden leek mij een enorm voordeel.
    En zo hebben ik en mijn gezin het ook ervaren. Betrokken, adequaat, vertrouwd, integer en makkelijk bereikbaar.
    Dank je wel Inge voor je fijne behandeling!

  71. Mirjam Schouten heeft LiVage Haarwerken beoordeeld —
    5 sterren
    16 april om 11:38 ·

    Ik ben helaas ook geconfronteerd met haaruitval door chemo. Ik zag er heel erg tegenop maar wat heeft Livage Haarwerken dit profesioneel en persoonlijk tot het minimum beperkt. Mooi haarwek uitgezocht en geen enkele keer was het ze teveel om bij mij thuis te komen om dit samen met man en kinderen te doen. Echt top. Heel blij en tevreden over jullie. Met speciale dank aan Lisette van Geffen!

  72. Hallo Inge,
    Ik heb je nog niet genoeg bedankt voor je hartelijkheid en goede service het afgelopen jaar en als ik nog eens iemand tegenkom die je hulp zou kunnen gebruiken ( wat niet te hopen is ), zal ik je zeker aanbevelen!
    Dus nogmaals hartelijk bedankt!!

  73. Bernadette van der pas

    15 april 2016 op 20:04

    Beste Inge,

    Waar ik het meeste tegenop zie is dat mijn haren kunnen uitvallen. Ik krijg een chemo met coldcap en omdat het dan toch nog afwachten is moest ik toch alvast een afspraak maken voor een haarwerk.
    Inge nam snel contact met me op en gaf me gelijk het vertrouwen dat het zou lukken om een haarwerk te vinden wat voor mij oke zou zijn. Een week later kwam ze inderdaad met een aantal haarwerken die ik in alle rust kon passen. Gelijk de eerste voelde al goed! Wat een opluchting! Het geeft me heel veel rust dat ik nu, als het nodig is, een heel mooi haarwerk heb dankzij de goede begeleiding van Inge! Dank je wel voor je begrip, luisterend oor en empathie. Jij weet als geen ander wat het betekent voor vrouwen!

  74. Helma Huysmans

    14 maart 2016 op 19:21

    Beste Lisette,

    Al in het eerste telefoongesprek voelde het vertrouwt. Ik hoor je nog zeggen: ik zal even vertellen hoe wij werken. Nou, dat sloot aan bij wat ik nodig had. Je hebt waargemaakt wat je beloofde. Je warmte, betrokkenheid, integriteit en je emphatie is wat ik als zeer prettig heb ervaren tijdens een moeilijke hobbel tijdens mijn ziekte, de keuze van een haarwerk. Daarnaast de service, je flexibiliteit maken dat ik andere ook zal adviseren bij Livage klant te worden.

    Lisette, nogmaals bedankt voor je goede begeleiding.

  75. Het is nu meer dan een jaar geleden dat ik geconfronteerd werd met borstkanker.
    Mijn wereld stond op zijn kop. Het hele scala van operatie, bestralingen en chemo kwam op me af! Maar gelukkig stond ik er niet alleen voor. Ik werd gesteund door mijn lieve familie, vrienden en vriendinnen. En een van hen wees me al snel op Lisette van Livage.
    En dat is tot op de dag van vandaag een hele goede keuze geweest, Lisette heeft mij fantastisch geholpen. Samen met haar kon ik thuis een heel mooi haarwerk passen. Niets was haar te veel en ze leefde op een hele fijne wijze met mij mee.
    Ik heb heel veel complimenten gekregen voor mijn mooie haarwerk, maar waar ik vooral ontzettend blij mee ben is dat ik weer mooi en gezond haar heb terug gekregen!
    Lisette bedankt voor je goede advies en je enorme medeleven!
    Je hebt mij enorm goed geholpen!!!

  76. Lieve Els Harland ,

    Al die jaren dat ik ongelukkig met dun haar rond liep zijn in één keer verdwenen. Mijn dank naar jouw toe is niet met woorden te beschrijven. Je hebt niet alleen mijn uiterlijk geholpen maar ook mijn innerlijk. Ik voel mij weer mooie en geaccepteerd. Jouw advies en medeleven geeft zeker aan hoe goed je bent in dit vak. Ik hoop dat je nog heel veel mensen gelukkig kunt maken met nieuw haar.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

© 2024 LiVage haarwerken

Thema door Anders NorénOmhoog ↑